پشتیبانی
پشتیبانی و فروش اینترنت ٢٠٢٠ مخابرات
به صورتی اینترنتی - تلفنی - حضور در محل
-
پشتیبانی فنی، سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه و دستگاه های رایانه ای
-
نصب و راه اندازی و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت DSL
-
گزارش مشکل از طريق تلفن يا سايت
-
مشاوره و رفع اشكالات بصورت تلفني (Hot Line)
-
مراجعه در محل مشتري(Field Operation)
-
پشتيباني و نصب سيستم عامل ها
-
پشتيباني و نصب نرم افزار هاي كاربردي با توجه به نياز مشتري
-
استقرار سيستم پشتيباني براي ثبت کليه تماس هاي کاربران و ارائه خدمات به آنها
-
استفاده از نـرمافـزار نگهداري و تعميرات پيشگيرانه و ارائـه گـزارشات خاص مديريت.
-
بكارگيري ضد ويروسهاي (Anti Virus)داراي License معتبر جهت جلوگيري از نفوذ انواع Virus، Worm و ... به داخل شبكه و همچنين بکارگيري كامل امكانات آنها در جهت نصب و بروزرساني خودكار، سريع و مطمئن.
-
گارانتي خدمات