پشتیبانی و فروش اینترنت ٢٠٢٠ مخابرات

به صورتی اینترنتی - تلفنی - حضور در محل

 

  • پشتیبانی فنی، سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه و دستگاه های رایانه ای

  • نصب و راه اندازی و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت DSL

  • گزارش مشکل از طريق تلفن يا سايت

  •  مشاوره و رفع اشكالات بصورت تلفني (Hot Line)

  • مراجعه در محل مشتري(Field Operation)

  • پشتيباني و نصب سيستم عامل ها

  • پشتيباني و نصب نرم افزار هاي كاربردي با توجه به نياز مشتري

  • استقرار سيستم پشتيباني براي ثبت کليه تماس هاي کاربران و ارائه خدمات به آنها

  • استفاده از نـرم‏افـزار نگهداري و تعميرات پيشگيرانه و ارائـه گـزارشات خاص مديريت.

  • بكارگيري ضد ويروسهاي  (Anti Virus)داراي License معتبر جهت جلوگيري از نفوذ انواع Virus، Worm و ... به داخل شبكه و همچنين بکارگيري كامل امكانات آنها در جهت نصب و بروزرساني خودكار، سريع و مطمئن.

  • گارانتي خدمات

 

دانلود ها